2009 m. vasario 10 d., antradienis

Dviese, tai dviese

Štai ir pasiskirstėm rolėm - viena utriruojanti, kitas - nuvainikuojantis. Kokia istorija, be gero ir blogo personažo... Mūsų pusės metų istorija, kartu ir šie pusalpiai, tik įžangos stadijoje, tai kol kas stebime, kaip viskas įsivažiuoja. Ir įgyja vis didesnį pagreitį.. Štai šiandien išsiroviau pirmą žilą plauką. Tai atsitiko po apturėtos dešimties minučių kryžminės kolegų apklausos. Kolegų pagarbą užsitarnavau, kai pasakiau, kad imsiu suknelę, bet neimsiu auskarų ir karolių. Sunku buvo prisipažinti, kad neimsiu bent maišiuko bulvių, bet 'aš stipri, aš tai galiu'. Ši mano didi auka gali ir į gerą išeiti - pažadėta, kad rugsėjį mane pasitiks su šaltų bulvių puodu!! Grįžtant prie žilo plauko - buvau tokia nustebusi juo, kad įsidėjau atminimui į dėžutę, nelygu pirmam iškritusiam dantukui:) O grįžtant prie įžangos - pradėjom gauti nerealias dovanas. Viena jų:

Neįtikėtinai, nu neįtikėtinai, maloni moteris padarė Tailando vizas.

Labai lengva ir smagu susitikinėti su senai nematytais draugais ir pažįstamais, nes turi gerą tam priežastį.

Turim net pirmą komentarą čia!

Pažiūrėjau "Revolutionary Road" - mano manymu jis irgi apie career breaką....

8 komentarai:

  1. Esu tvirtai ir nuosirdziai isitikinusi, kad suknele kelioneje pravers. Nuotaikai pakelti, savijautai pagerinti. Net jei ir be karoliu su auskarais ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. kosmaras, rita, nusiimkit tuos patvirtinimus :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nuėmiau. Blogosferą pažįstam taip pat gerai, kaip ten kur važiuojam, enžodž - nieko.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Atsiprašau, prieštarauju - čia ne del nežinojimo, čia del saugumo as specialiai uzdejau patvirtinimą.
    Tokioj organizacijoj dirbu, kur saugumas labai svarbu.

    AtsakytiPanaikinti
  5. o aš manau, kad suknelės nereikia - ten nusipirksi naują, ir dar karolius su auskarai. ir ne vieną komplektą. ir pigiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Vienas juokingesnių dalykų, kuriuos buvome kelionės pradžioje įsidėję - apsiaustas su aliuminio folijos paviršiumi, kad "ledynuose kūno šilumą išlaikytume".
    Bus įdomu sužinoti, kas taps jūsų pirmu daiktu, kurį nurašysite kaip nereikalingą, ir išmesite.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mariau, man rodos aš žinau tą daiktą. Jei dar matysi šitą komentarą, duok patarimą. Londone prieš N metų pirkau tinklą nuo moskitų. Velnias, ranka nekyla jo nepasiimti. Nusprendžiau taip, pasiimsiu, jei per pirmą savaitę nepanaudosiu, padovanosiu kokiam vietiniam boicui, kuris savo stovyla labiausiai nulauš mano korporatyvinį protą :) Ką manai?

    AtsakytiPanaikinti
  8. Skamba puikiai, vienu šūviu - trys zuikiai:
    1 zuikis: praturtės vietinis boicas
    2 zuikis: palengvės kuprinė
    3 zuikis: širdies ir proto santarvė. Jei ranka nekyla nepasiimti, reiškia reikia rankos klausyti.

    AtsakytiPanaikinti