2009 m. vasario 28 d., šeštadienis

Draugams

Ačiū. Buvo vakarelis kaip reikiant. Sorry, kad mažai bendravau. Patys matėt situaciją. Rita dar ilsisi, o aš žiūrinėju savo sulaužytą nosį ir ranką. Rimtai. Namuose su broliuku šokom ant mano kostiumo ir aš paslydau. Vėlgi rimtai. Bet nesvarbu. Tokio gero vakarėlio seniai nebuvo. Cheers, mates.

10 komentarų:

  1. Baikit bajerius, nervai nelaiko... (tiems, kas vakarelyje nebuvo ir tik perskaite posta). Tikiuosi, su visom galunem ir nosimis visgi kovo 4 d. kilsit..

    AtsakytiPanaikinti
  2. gerai, kad išvažiuojat - niekas nematys gražios nosies :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiaip tai viskas man gerai. Artimiausiai progai pasitaikius nusifotkinsiu ir pasirodysiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pavydu, kad jūs tik pradedat - viskas prieš akis, kaip sakoma :)) Didžiausios sėkmės, susimatysime virtualybėje! :) Žydrė

    AtsakytiPanaikinti
  5. Beje, sorry, kad aš čia tokia "anonimiška", tik taip pavyko "nulaužti sistemą". Mano profilis livejournal'e nesusikalba su šita sistema. žydrė

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aisti, rimtai? Heh. Per daug praleidau. Per daug...
    Linkiu labai labai gero kelio, nzn, ar gali buti geresnis, nei vakarelis:) ir greito gijimo

    AtsakytiPanaikinti
  7. Hehe, neblogas buvo vakarelis. O kai Aistis pasake, kad suluzo ranka ir nosis, tai visai ir patikejau. Blin, kaip issigandau...:D Giedre

    AtsakytiPanaikinti
  8. Sorry, suklydau, deja niekas man nelūžo.Pervertinau :) Viskas vėl taip kaiup prieš vakarėlį...

    AtsakytiPanaikinti
  9. Labas Rita, labas Aisti.
    truputeli veluodamas bandau isokti i jusu blgosfera :) zodziu viskas kazkaip per staigiai susisuko ir jus dingot is LT... va, o paskaites si posta nusprendziau, kad Aisciui likimas pries tolimas ir ilgalaikes keliones pasiuncia lavina isbandymu. pameni paskutines dienas pries isvaziavima i Britanija? :))) bet berniukai neverkia ;) sekmes abiem!!! susirasysim.

    p.s. kai turesim ka parodyti atsiusiu foto...

    AtsakytiPanaikinti